זהבה גלאון ניצחה בבחירות לראשות מפלגת מרצ

איתי גדסי 3 Comment on זהבה גלאון ניצחה בבחירות לראשות מפלגת מרצ

בבחירות לרשימה הגיע גולן למקום הרביעי. היו"ר המכהן, השר הורוביץ נדחק למקום לא ריאלי. גלאון: "השמאלנים חזרו למרצ"

צילום: Sassoni/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפריימריז במרצ: ח"כ לשעבר זהבה גלאון ניצחה הערב (שלישי) את סגן השר יאיר גולן בבחירות לראשות הרשימה. בבחירות לרשימה הגיע גולן למקום הרביעי. היו"ר המכהן, השר הורוביץ נדחק למקום לא ריאלי.

במקום הראשון בבחירות לרשימה, והשני ברשימה לכנסת בפועל זכה ח"כ מוסי רז, במקום השלישי מיכל רוזין, אחריה עלי סלאלחה, יאיר גולן, גבי לסקי במקום השישי וניצן הורוביץ במקום השביעי.

סגן השר יאיר גולן הגיב: "‏אני מברך את זהבה על זכייתה, ויש לנו משימה משותפת לקראת הראשון בנובמבר. בהצלחה לכולנו".

יו״ר מרצ, זהבה גלאון נשאה דברים: "לכל מי שהספידו את מרצ, יש לי חדשות בשבילכם: כמו עוף החול שקם מהעפר לחיים חדשים – הלילה הזה מרצ קמה לתחייה. ומהלילה, מרצ חוזרת לעלות.

"כי המאבק לשוויון בין יהודים וערבים – חי וקיים והמאבק לסיום הכיבוש ולמען השלום, למען צדק חברתי וכלכלי, למען האקלים, למען חופש דת ודמוקרטיה – המאבק הזה – חי וקיים, וכל המאבקים האלו תלויים אחד בשני וקשורים האחד בשני.
וכמו שהמאבקים של השמאל מתעוררים ומתחזקים בעולם – זה מה שקרה הלילה גם בישראל. השמאל חי וקיים. והלילה השמאלנים חזרו למרצ.

"פגשתי בשבועות האחרונים המוני המוני צעירות וצעירים. הם אפילו לא נולדו כשהקמנו את מרצ. אבל הם אמרו לי בגאווה – אנחנו לא מרכז. אנחנו שמאלנים גאים. אנחנו סוציאל-דמוקרטים גאים. אנחנו חילונים גאים – ואנחנו לא לא מתחבאים ולא מסתתרים יותר.

"השמאלנים נהרו היום לקלפיות ובחרו – מרצ. אזרחית, ערכית, שמאלנית, גאה בעצמה. והם בחרו גם רשימה נפלאה – נבחרת שמאלנית שאני גאה לעמוד בראשה.

"וב-1 בנובמבר אנחנו נראה מאות אלפי שמלאנים נוהרים למרצ ומכניסים אותנו בענק לכנסת ולממשלת השינוי. כי גם הם יודעים – לפיד צריך מרצ חזקה לשמאלו, וגנץ צריך מרצ חזקה לשמאלו. אני יכולה לספר לכם שהטלפון הראשון שלי יהיה לראש הממשלה לפיד, ואני הולכת לומר לו שמרצ בראשותי תהיה שחקנית מפתח בממשלה שלו, אנחנו נהיה דופן חזקה לשמאלו.

"אני רוצה להודות ליאיר גולן ולשים את כל המשקעים בצד. אני רוצה להודות לנבחרת הנפלאה שלנו ולאיש שעמד בראשות מרצ בשנים האחרונות, ניצן הורוביץ. תודה שהיית האיש הנכון במקום הנכון, ועשית את הצעד ההיסטורי שהכניס את מרצ לממשלה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    את התוצאות המרות של התחזקות השמאל בעולם אנו רואים היטב, דאגה לרוצחים על חשבון הנרצחים, לתוקפים על חשבון הנתקפים, סיסמאות ריקות במקום ערכים של ממש. לא שמענו על שום תכנית לחינוך לבין אדם לחבירו של ה"חילונים הגאים", לא שמענו על שום התנדבות לעזרה, לא שמענו על התיישבות והגשמת ציונות, ולא רק שימוש בסיסמא "ציונות" (בסגנון הישראלי הדלוח, שתולה כל דבר טוב ב"ציונות", להוציא את אלו שאינם ציונים…). במילים אחרות: הפקרות ותו לא!
    מה שנשאר זה "גזענות" – שלא במקומה (שהרי יחס מפלה לערבים, הוא יחס לאוייבים – גם אם הם חפים מפשע, אבל אין זו גזענות), וכמובן "שוויון זכויות לנשים" שלא במקומן (כמו גיוס נשים ועוד כהנה וכהנה שלא שייך כלל לנשים).
    תצביעי בבקשה גב' גלאון הגאה, על מה מענייני העולם הזה את מוותרת? כמו המתנחלים ר"ל? כמו החרדים ר"ל?

  2. 2

    לא סתם בחרו תמונה עם כלב🐶😂🤗🤫😝

  3. 1

    מי שראה אותה וגם חלם אותה בלילה, שיעשה הטבת חלום… באמת פחד..🏹